Status

LiemNio leren tas

Vorig jaar tijdens het Amsterdams Makers Festival leerde ik Paula kennen. Paula stond daar met haar merk LiemNio en maakt de mooiste tassen, portomonnee’s, armbanden en oorbellen. En dat allemaal van leer. Tijdens het Amsterdams Makers Festival kon je zelfs je oude leren spullen meenemen en maakte Paula er ter plekke een mooie tas van, uiteraard geheel naar jouw wensen.

Eind vorig jaar was ik eigenlijk wel toe aan een nieuwe tas. Ik was redelijk uitgekeken op mijn tas van de Invito en wilde gewoon iets anders. Toevallig had Paula een mooi stuk beige leer liggen. Ik gaf mijn wensen door en Paula ging aan deΒ slag.

Na een tijdje mocht ik eindelijk mijn eigen LiemNio tas in ontvangst nemen. Hij is prachtig! Hij een heel fijn formaat. Er kan ontzettend veel in maar wordt niet lomp of lastig om te dragen. Paula “merkt” haar tassen door haar logo in het leer te ponsen. Het geeft de tas een mooi uniek uiterlijk zonder heel hard op te vallen of het design te verpesten.

Sinds kort heeft Paula ook haar eigen Etsyshop, eindelijk! Wil je ook een mooie armband of iets anders moois? Neem dan eens een kijkje in haar shop of stuur haar een berichtje. Veel van haar tassen en andere ontwerpen staan verspreidt door Amsterdam in verschillende winkels.

Leave a Reply

