Status

Kreadoe 2015

Afgelopen week was het alweer zo ver, de Kreadoe 2015. Voor het eerst in jaren gingen we niet op zaterdag, maar eens op vrijdag. Naar mijn idee was het minder druk dan andere jaren op zaterdag. We hadden voor het eerst ook eens tijd over op het eind. Mijn moeder had dit jaar niet zoveel nodig waardoor we sneller door de eerste hal konden lopen.

Op social media waren allerlei leuke acties aangekondigd, waarmee je korting kom krijgen of ergens kans maakte ergens op. Zo had Dendennis de vrijdag omgetoverd tot Bring Your Amigurumi Friday oftewel #byaf (afgeleid van Bring your amigurumi to work friday). Ik wilde dit altijd als eens doen, dus dit was uiteraard een uitgelezen kans. Tevens kon je bij Echtstudio 10% korting krijgen als jouw knuffel met een knuffel van Dendennis op de foto ging. En als je je aankopen liet zien op Instagram of Facebook kon je via de Kreadoe kans maken op een goldcard (je hele leven kang gratis naar de Kreadoe).

Zo kwam het dus dat ik vrijdag niet alleen eten, drinken en geld inpakte maar ook Pip het uiltje. Gelukkig had Pip er ook veel zin in.

Pip poseerde als een volleerd model uiteraard ook bij de grote letters van Kreadoe.

Bij de stand van ByClaire en CraftKitchen spotte ik een aantal mooie projecten. Ik ben helemaal weg van mevrouw en meneer Cactus en de deken van Claire. Ik had verwacht dat de deken van Claire met veel dunner garen gemaakt was, maar het was toch een erg robuste deken. Hij is echt heel mooi.

Bij de stand van Echtstudio ging Pip met clown Dendennis op de foto.


  

De stand zag er weer heel mooi uit met een grote verzameling amigurumi (nog meer projectjes op de to-do lijst).

Mijn buit viel dit jaar erg mee. Het boek “Amigurumi Winter Wonderland” dat ik kocht bij de stand van Kosmos. Een aantal kaartjes, een lint en een rolletje tape bij Passie Bloom en de bolletjes woo bij Echtustudio. De groene bolletjes moeten een kussen worden en de andere bol voor de egel uit een van de Zoomigurumi boeken.

Verder was er nu nog een heel home decor gedeelte waar je veel spulletjes voor in huis kon kopen (al dan niet om zelf te maken), een stand met krijtverf voor meubels (erg mooi!) en allerlei inspritatiehoeken. Wat mij betreft een leuke toevoeging.
Weer een geslaagde editie. Heb nu alweer zin in volgend jaar.

One thought on “Kreadoe 2015

Leave a Reply

