Status

Mini olifantjes

Meer dan anderhalf jaar geleden maakte ik een grote olifant van RibbonXL. Ik had er eigenlijk nooit aan gedacht om de olifant met dunner garen te maken, totdat iemand op Instagram de olifant in klein formaat wilde ontvangen. 

Ik kocht een bolletje Phildar Cotton 4 en probeerde of het mogelijk was om het olifantje in een ander formaat te maken. Dit bleek gewoon te kunnen (Duh) en zo mocht ik direct 4 van deze olifantjes maken. 

  

Het werden twee grijze en twee groene. Ze zijn nu ongeveer 15cm lang en ongeveer 8cm hoog, een normaal formaat voor een amigurumi. 

Ik vind ze in ieder geval erg schattig. Het blijft toch leuk om zo’n bolletje wol te zien veranderen in een knuffeltje.

   

One thought on “Mini olifantjes

Leave a Reply

